tisdag 30 juni 2009

Första kvällspasset

Jaha, så är även första kvällspasset avklarat. Det gick faktisk bättre än väntat. Det kom en sommarjobbare till till maskinen så vi var tre. Vi hade lite lite att göra så det gick att sitta en del. Mycket bra för benen.

Dagens kommunikationsproblem: jag fick instruktionen "Slå ihop och dela på dem", vilket i min hjärna resulterade i "???". Uttolkningen var att den vagn vi för närvarande lastade med lådor skulle stängas (slås ihop) och att vi skulle börja på en ny vagn för det var en ny fil med annat leveransdatum (dela, dvs hålla isär, lådorna från olika filer).

Det var en riktigt skön promenad hem. Det är nog 16-17 grader fortfarande. Om jag kommer ihåg och orkar ska jag dock leta fram cykellyktorna och skaffa battrier till dem så jag kan cykla hem den här veckan.

Bakade chokladmuffins mitt på dagen. Ja, jag hade ugnen igång trots hettan... Det blev pestolax med ugnsrostade rotsaker till lunch och så passade jag på när ugnen ändå var varm. Det blev gott! :)

Det var tokvarmt i lägenheten när jag kom hem, så nu vädrar jag för att jag ska kunna sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar