torsdag 4 juni 2009

Trött torsdag

Igår var jag på utflykt till Östergötland. Ditresan tog nästan dubbelt så lång tid som det var sagt, men själva besöket var härligt. Hemresan gick väldigt bra så jag kom hem en stund innan midnatt, vilket var en positiv överraskning.

Halv nio idag var det så dags för examinationsseminarium för partnerföretagsuppgifterna i projektledningskursen. Vi opponerade på första gruppen. Jag tyckte vi var ganska ofokuserade, men vi fick faktiskt ett litet erkännande av läraren som nämnde vår opponering som en av de två bästa.

Vi presenterade som grupp nummer två. Det gick inte alls bra tyckte jag, men det kanske var för att jag inte hade samma stenkoll som jag brukar på alla detaljer.

Åt lunch hemma. Hann helt enkelt inte fixa någon matlåda i morse. Fyllde i kursutvärderingarna innan jag återvände till skolan vid halv tre för sommaravslutningstårta. När fick man någonsin det vid Uppsala universitet? Ett klart trivsamt inslag, särskilt som tårtan var god och sällskapet också (satt med några av ISM:arna).

Efter det blev det korrigering av en del brister i vår rapport. Vi var visserligen godkända utan kompletteringar, men eftersom rapporten ska lämnas till Strålfors ville vi putsa den lite. Nu är den iaf inskickad även till dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar