måndag 8 juni 2009

Sommarlov!

Äntligen har jag skickat in den sista inlämningsuppgiften i Internet & webbtjänster. Har ett gäng andra saker jag också borde ta tag i, men det sparar jag till imorgon. Trots några lösa trådar (lämna tillbaka en bok på CIL-biblioteket t.ex.) har jag just gett mig själv SOMMARLOV. :) Det var länge sedan sist. Vi brukade få en glass efter skolavslutningen av mamma, men jag är för trött för att gå och handla idag.

Det är väldigt tomt här för närvarande. De flesta åkte hem redan förra veckan. Jag hoppas hinna iväg några dagar till Uppland innan jag ska börja jobba. Har inte varit där sedan i julas och det finns många jag längtar efter.

Nu ska jag hämta posten, vattna blommor hos en kursare, laga mat och sedan blir det film. Började titta på Silverado igår, men efter en knapp halvtimme ringde min syster och hade problem med rapporten till sitt examensarbete, figurförteckningen hittade inga figurer. Det tog flera timmar att göra om så det fungerade och sen var det dags att sova. Därför blir det film idag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar