torsdag 25 juni 2009

Arbete och film

Att ha ett jobb där man står och går hela tiden och dessutom lyfter, bär och kör vagnar är verkligen stor skillnad mot att plugga. Hittar en massa små okända muskler som värker när de nu förväntas göra nåt... Mest trött blir jag dock i benen så det blir inte mycket gjort på kvällarna. Men jag tycker det är lite mindre redan nu i slutet på första veckan.

Det har gått bra att börja jobba kl 6. Nästa vecka ska jag istället börja vid halv tre på eftermiddagen så det blir stor omställning. En fördel med två-skift är iaf att jag hinner njuta lite av det fina vädret som vi har nu fast jag jobbar. Hoppas benen snart vant sig så pass att jag kan gå promenader på min lediga tid också. Nu har det blivit film istället, en Sagan om ringen-film per kväll mån-ons. Sämre kan man ha det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar