fredag 1 januari 2010

Nöjd och glad trots stress och trötthet

Årets första dag. Jag har ägnat några timmar åt den ena partnerföretagsuppgiften. Tyvärr ser jag inte hur den kvarvarande tiden ska räcka till för att få ihop två riktigt bra rapporter. Mycket frustrerande eftersom jag tycker de är både intressanta och viktiga. Men jag orkar inte jobba så intensivt som det skulle behövas. Det är jobbigt att göra avkall på sina kvalitetskrav. Fortfarande. Förhoppningsvis räcker det K och jag får ihop ändå. Vi verkar ha en ganska hög lägsta nivå (säger jag efter ETT arbete, haha).

Nåväl, just nu är jag trots allt både nöjd och glad. Har nyss läst en inspirerande blogg om personliga varumärken. En fråga som jag funderat på i ett par års tid. Läste en intressant bok i ämnet härom året, men tyvärr hade de inte den här på biblioteket i Ljungby när jag ville läsa om den efter flytten hit. Bloggen gav i alla fall välkommet nytt tankestoff till arbetet med den CV-detalj som återstår och det personliga brevet till praktikansökan. :)

Dessutom glädjer jag mig fortfarande åt gårdagens kanonfina vinterpromenad. Sov gott gjorde jag också. Bra start på året och decenniet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar