onsdag 6 januari 2010

Ännu en hel(g)dag i skolan

Idag var det till att pulsa genom snön för att ta sig till skolan. På "schemat": marknadsplanen. Det går trögt. Dessutom tycker jag inte att det är roligt att behöva gissa sig fram; mycket av glädjen i att göra saker tycker jag kommer av att göra dem ordentligt och det blir det inte tal om här eftersom vi inte kan tillräckligt.

Att det krävs VG på den här uppgiften för att man ska få VG på kursen gör inte saken bättre. I vanliga fall är det den individuella insatsen på tentan som avgör betyget. Jag är ju väldigt tveksam till om jag ens klarade tentan (vi har inte fått resultaten än) och av det skälet spelar det för min egen del inte så stor roll, men att K:s kursbetyg ska vara delvis beroende av mig känns inte alls bra. När några i klassen diskuterade detta tyckte vi alla att det ovanliga upplägget är extra märkligt med tanke på att det inte är marknadsförare vi ska bli.

Vi satt "bara" 9-17 idag och det var skönt. Det är bara dimma i mitt huvud nu.

Dagens glädjeämne var att träffa Vackra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar