tisdag 12 januari 2010

Ännu en lång dag

Om man skulle ta och packa ihop för dagen, eller GÅRdagen ska det väl stå... Var i skolan från åtta på morgonen till efter tio på kvällen. Marknadsplanen blev i alla fall inskickad innan vi gick hem. Det som återstår att göra med den uppgiften är att få ihop en presentation och framföra den. Pausade en timme när jag kom hem och sen har det varit mer skoljobb. Nu är jag dock inte så produktiv längre. Undar hur det kommer sig? :S

I eftermiddags fick vi ett utskick om redovisningarna av examensarbetena/C-uppsatserna och T5-projekten. Redan förra läsåret anmärkte vi studenter på att de olika klassernas scheman inte var samplanerade så att alla studenter gavs tillfälle att lyssna på examens-/T5-presentationerna. Tyvärr har skolan inte lyssnat på detta fullt ut så när GU06 börjar sina presentationer kl 13 på onsdag är GU08 fullt upptagna med att redovisa sina marknadsplaner. Tråkigt!

GU06-redovisningarna fortsätter torsdag 9-13 så om (och det känns just nu som ett OM, faktiskt lite konstigt för handledningen idag var till största delen mycket positiv) vi blir klara med verksamhetsdiagnosrapporten innan dess kan jag kanske få gå och lyssna. Det finns en viss risk att vi behöver sitta ända till dead line (kl 12 på torsdag), men jag hoppas på en glad överraskning.

På fredag är det GU07 som redovisar sina T5-projekt. Det pågår i två parallella spår så där gäller det att välja med omsorg om jag får tillfälle att gå. Vi har ju en presentation att göra till måndag samt att vi behöver läsa in oss på det arbete vi ska opponera på också så sannolikheten för att det ska inträffa är inte direkt enorm.

Nej, om jag skulle ta och försöka sova lite. Vi ska ses i skolan kl 8 igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar