måndag 23 november 2009

Tillbaka i skolan

Idag var jag tillbaka i skolan på darriga ben. Det känns som det var länge sedan sist fast det bara gått en helg. Fick många omtänksamma frågor och kommentarer från kursarna när jag kom. Det värmde. Det är en rar klass jag går i.

Gick hyfsat bra att hänga med på föreläsningen. Marius är mycket för att repetera och ställa kontrollfrågor vilket underlättade.

Det var tänkt att vi skulle arbeta vidare med strategi-caset på eftermiddagen, men jag behövde gå hem. Hade lite msn-kontakt med gruppen som tyckte jag skulle ta det lugnt. Jag ska fixa lite med själva dokumentet istället. Började titta på det, men var inte riktigt med på vad de egentligen menade på alla ställen. Arbetet ska dock inte in förrän nästa vecka så än finns det tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar