torsdag 24 september 2009

Torsdagen den 24 september 2009

Idag var jag i skolan från 8:45 till 18:45 med avbrott för ett besök på Strålfors. Låång dag som tyvärr inte var så produktiv som jag behövt för att komma ikapp. Istället är jag ännu mer efter...

Inte har jag riktigt hunnit smälta all info vi fick på Strålfors heller för väl hemma väntade fler bråttom-att-göra även om de inte var skolrelaterade.

Medan vi var på Strålfors träffade jag på min chef från i somras. Han nämnde att de behöver en del hjälp framöver, men att det kanske är för tidskrävande i förhållande till mina studier. Jag ska kolla upp det. Pengar vore välkommet och så gillar jag att jobba.

Mailade äntligen läraren i informationsdesignskursen. Den står fortfarande som oavslutad hos universitetet fast den var klar för flera månader sedan.

Skrev upp Idol (underbara webb-tv!) på min att-göra-lista för att ha något pausinslag och avslutade kvällen med det. Nu är det dags att sova! Ska vara i skolan 9:30 och jag behöver hinna till biblan först för att lämna böcker innan de stänger för renovering i ett antal månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar