söndag 20 september 2009

Meddelande till vän av ordning

Märkte du att det rasslade till? Flera nya inlägg på bloggen nästan samtidigt och alla med olika datum. Varför det, undrar vän av ordning...

Om jag inte hinner skriva klart ett visst inlägg sätts ändå datum och tid på det när det sparas. När jag sen skriver klart har inlägget kvar originaldatumet på sig. Det går att ändra manuellt, men då måste jag skriva om alla 'idag', 'igår' etc och det har jag ingen lust med.

Nåväl, eftersom jag har haft fullt upp på sistone har jag inte haft så mycket samlad tid att skriva. Däremot har jag börjat på en massa inlägg. För en dryg vecka sedan hade jag fjorton (!) påbörjade bara för augusti. Idag vågade jag inte ens kolla hur många det var totalt. Vissa korta har legat kvar som utkast för att jag hade en tanke om att allt skulle plubliceras i rätt ordning. Jag har lagt ner det nu. En del poster känns överspelade när de inte publiceras direkt så alla påbörjade kommer inte att dyka upp här, men bli inte förvånad om det kommer ett gäng "gamla" nästa gång jag får en stund över.

>>Slut på meddelande<<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar