lördag 16 maj 2009

Lyssnar på radio

Hade ingen lust att installera en extra plug-in bara för att se Eurovision Song Contest på webb-TV, så istället lyssnar jag på P4:s sändning medan jag pysslar med lite annat. Carolina Norén och Björn Kjellman har som vanligt väldigt kul medan de kommenterar.

En av sakerna är att jag äntligen kommit igång med att svara på SIFO-undersökningen Sverige nu 2009. Flera sidor med frågor om intressen och papperstidningsläsning har jag nu besvarat. Bara trettio sidor kvar med pyttiga kryssrutor i långa rader...

På förmiddagen lyssnade jag också på P4. Försökte lösa Melodikrysset i en pluggpaus. Det gick nästan. På en fråga vet jag inte säkert utan har bara en kvalificerad gissning. Partnerföretagsuppgiften, som var det jag pausade från, gick dock ganska bra. Vi ska vara klara med alla delar när vi ses på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar