måndag 4 maj 2009

Vilken märklig dag

Det började bra. Nöjd efter helgen. Lycklig och inspirerad att ta itu med inlämningsuppgift 3c. Men sen var det inte mycket som ville bli bra. Knät värkte, hittade ingen info till uppgiften, Delicious-knapparna jag installerade ville inte funka, etc. Så småningom upptäckte jag att jag var jättearg men fortfarande lycklig. Hur är det ens möjligt??

Bestämde mig för att städa för att i alla fall få något gjort. Lite knepigt med knät men det gick. Sen kom Ljuvlige hit i sällskap med KS för att spela Alfapet. När de hade gått sjönk humöret igen. Bakade scones och ringde en bästa sortens vän, Pp. Som alltid ett bra beslut att prata med henne.

Har mycket som snurrar i huvudet nu, men inte riktigt tid att bara tänka. Varför är det så svårt att ha lagom mycket att göra?

Har fått ett ord på hjärnan som inte vill släppa: informationsblogistiker. Det får bli min nya signatur. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar